10 februari *pust*

*Puhhh...* Har inte hunnit skriva här nu på ett par dagar. Har först och främst jobbat i helgen och det är ju ganska mastiga helger som jag nämnt tidigare. Blir ju helt jäkla slut efter en sådan helg.. Dessutom har jag inte haft en normal helg sen vi började på det nya schemat. Är det inte vikarie jag jobbar med så är jag flyttad till annan avdelning. Inte för att det gör så mycket i och för sig men det skulle ju vara skoj och veta hur en vanlig helg ser ut *ler* Jaja... ikväll ska jag vara på en annan avdelning igen så får se hur det blir. Blir säkert skeeta bra..
Igår var jag och frugan hos svärfar och hälsade på.. Det är alltid skoj att hälsa på honom. Men hade ju tyvärr inte fått på mig min fjäskt-röja** då men det får bli nästa gång. På kvällen när vi kommit hem igen så gjorde jag mat som var jättegod: Snabb linsgryta... Men nu orkar jag inte skriva mer.. Kaffet kallnar ju här.. Adjö

// The Damned
**= En tröja med trycket "svärfars favorit" på.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja det är ju maffiga helger ni har men sen å andra sidag så har ni ju inte några extra turer eller så.. Så det kan ju vara skönt.. Den grytan du gjorde var jättegod.. =) Du får fjäska nästa gång=)=) Fniss

2009-02-10 @ 11:54:01
URL: http://theheart.blogg.se/
Postat av: Molly

har du hittat dinkelmannagryn än?:) om inte så har jag hittat ett ställe där du kan skicka efter/beställa det:

http://www.nillasekobutik.se/butik.html



ha en bra dag :)

2009-02-12 @ 10:40:05
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0