13 februari *otursdag?*

Fredag den 13:e!! Tänk om det innebär otur? Hmm.. Jag vet inte riktigt om det har hänt något oturligt idag egentligen. Hände en sak på jobbet som kanske är otur.. eller slarv? Vet inte riktigt. Aja, hade i alla fall mycket att göra på jobbet idag.. Skulle ha städat, men det fick va.. Skulle ha tvättat, men det fick va.. Gjorde massa annat och kände mig allmänt duktig :-) Igår satt jag och gick igenom och renskrev det som togs upp på APT mötet i onsdags. Är ATP-ledare som det kallas.. Skrev så mycket att jag blev kallad: "Ulla-Bella sekreteraren" av min arbetskamrat. Hehe.. Men men.. Känns som man börjar att dra på sig lite förkylning nu.. Har kännts konstigt i halsen två dagar nu men får fortsätta med min dunder kur så att det håller sig i schack. Så fort jag kom hem från min händelserika arbetsdag så fick jag kasta i mig maten som stod färdig och sedan slängde jag och Emma oss i bilen, ut till Skeppshult och kolla på hus (bara kolla). Sen snabbt hem igen och hinka i sig lite te/kaffe och iväg till träningen.. Sen äntligen är det helg.... Jag ska vila mig :-)
Alla hjärtans dag imorgon.. Då är det bara jag och Emma hela dagen :-) Auf wiedersehen!

// The Damned

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja du, det är inte lätt när man har en massa att göra på jobbet som i sin tur leder till att man får hoppa över vissa av rutin grejerna.. Men de dagarna kommer med..

2009-02-13 @ 21:15:03
URL: http://theheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0