19 februari

Jaha, vintern är då inte slut ännu. Utanför fönstret ligger det ett ganska tjock täcke av snö. Kallt och bistert är det också, men det har jag inte ont av. Är det riktigt kallt ute så kanske det är någon geting, fluga eller någon annat insektsjävel som dör. Haha!
På sistone har det väl inte hänt så mycket. Har skaffat Facebook och håller på att bekanta mig med detta :-) Roligt att man kan hitta folk där som man inte har träffat på ett tag. Ploblemet är bara att det är mycket fjortis-stuk över det hela. Typ: "...sänd detta meddelande till X antal personer, annars..." tycker sådana saker och andra kedjebrev är jobbiga. Men det kommer man väl aldrig ifrån. Aja, nu orkar jag inte skriva mer... God natt!

// The Damned

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja dessa kedjebrev, jag säger då det.. Fattar inte vitsen med att hålla på att skicka dem =)

2009-02-19 @ 21:44:22
Postat av: Maria

Ja, halleduda (det ska inte stå halleluja så du inte tror jag stavar fel) för dessa underbara kedjebrev :D Haha!! Alla insekter borde utrotas, och hoppas de brinner i helvetet! Wahahaaa!!! Fast nyckelpigor är ganska söta ;) Fnitter fnitter asgarv Tror att Maria börjar bli lite trött, bäst att lägga sig ska juh upp kl 7 igen :D Natti natt och jag vill komma på kaffe på söndag om det går för sig :D Adios!

2009-02-20 @ 02:23:12
URL: http://miothe.zoomin.se
Postat av: Maria

Kolla vad jag upptäckte!!! om du sätter en stjärna (=) före och efter ett ord så blir det med fet stil :D typ stjärna ord stjärna = ord* <--- fet stil :D Haha! Adios :D

2009-02-20 @ 02:25:20
Postat av: Maria

Nähe, före räckte *kanske?

2009-02-20 @ 02:26:09
Postat av: Maria

Inte de heller.. Hmm.. Får klura på det lite :P Men fet stil blev det iaf :D Natt natt!

2009-02-20 @ 02:26:50
Postat av: Maria

Wöööh!!

2009-02-20 @ 02:27:44
Postat av: Maria

Jo, före och efter :D Nu ska jag inte kladda ner din blogg mer :P Godnatt!

2009-02-20 @ 02:28:35
Postat av: Anonym

jag vill med prova fet stil

2009-02-20 @ 09:44:46
Postat av: Emma

De två senaste inläggen är av mig, Emma

2009-02-20 @ 09:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0