20 februari *Äntligen helg!*

Ahh... Nu är det äntligen helg igen, och jag är tre-ledig, dvs att jag är ledig fredag till söndag :-) Så ska ta det lugnt och ha det gött. Har börjat "chilla" lite här hemma med en Cointreau och snart ska vi äta kycklingsallad. Förresten så vet ni väl om att jag har facebook.
Imorgon ska vi åka och gratulera Marika och sen vet jag inte vad som händer. Skönt att ta dagarna som de kommer. Men detta får räcka för idag. Jag skrev ju faktiskt igår. Vad begär ni egentligen utav mig?!  Haha... Trevlig helg på er alla!

// The Damned

Kommentarer
Postat av: Emma

Vill du veta vad vi begär av dig??? MYCKET!!!!!!!!!!

2009-02-21 @ 14:40:13
Postat av: Emma

Komentar på förra komentaren: hahahahahahahaha fniss fniss

2009-02-21 @ 14:41:28
Postat av: Maria

Min blogg är uppdaterad nu! :D

2009-02-26 @ 18:32:00
URL: http://miothe.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0