3 februari *Ny bil?*

Jag, Emma och min mor har idag varit på ambjörnssons i Gislaved och kollat på nya bilar. Där fanns många fina bilar att titta på så kunde inte bestämma mig riktigt.. Tyvärr så är värdet på min nuvarande bil inte riktigt lika med mina förväntningar. Annars hade det kanske kunnat bli affärer redan idag. Men det får vänta lite...
Var på ICA kvantum sedan.. Där träffade vi Rune. Så vi stod och hängde nere vid fläskfiléerna och tjatade lite.. Sedan kom Linda Boman och då fick man ju trata en stund till. Annars har det väl inte hänt så mycket idag...

Går och vänta på en tryckkokare som jag har beställt.. Men den kommer ju faan aldrig.. *suck* undrar hur länge till man ska behöva vänta? Det har snart gått en månad.. Men men.. Det är väl bara att ha tålamod. Ha det!!

// The Damned

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja bilarna var fina..=) Roligt när man träffar på känt folk när man är utr.. =)

2009-02-03 @ 22:22:42
URL: http://theheart.blogg.se/
Postat av: molly

svar: självklart kan du göra det :) ta jordnötssmör med endast jordnötter (typ markatta), vetemjöl med fullkorn eller som du skrev dinkel (alt. hälften fullkornsvetemjöl & hälften grahamsmjöl), hälften av smöret/margarinet mot olja eller kesella. allt går att gör lite nyttigare, det gäller bara att mixtra och testa :) återkom gärna med ett utlåtande när du har testat din variant :) så att jag kan testa dem, om jag inte hinner före :)

ha en bra fortsättning på din kväll

2009-02-04 @ 21:44:05
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0