6 februari *Jönköping igår*

Igår var jag och Emma i Jönköping och jodlade runt lite... Eller inte. Vi var på skogskyrkogården där Emmas farmor ligger begravd. Sedan var vi på A6 och IKEA och shoppade lite. Som omväxling tog vi tåget upp till Jönköping och då fick vi byta tåg i Värnamo/Vaggeryd.. Det är väldigt gött att slippa köra hela tiden.. Är inte så pigg på det där.. Plus att man får se så mycket roligt folk på tågen.. Haha en del skrattar man ju åt. Men men.. Hittade inte sådär extremt mycket.. Och just det ja, en annan sak som är bra med att åka tåg upp är att man handlar inte så förbannat mycket för man vet ju att man inte har någon bil att packa in det i och då måste man konka på bråten in och ut ur tåg och trängas med gamla kärringar och feta gubbar.. usch.. Själv handlade jag det nödvändigaste plus ett par skor.. Skorna var lite impulsköp.. Men men, det var skoj i alla fall..
Idag har jag fått byta tur och jobbade morgon istället för kväll.. Nu har jag två feta fina delade turer framför mig.. Man kan gott säha att jag går på mitt arbete kl 7.00 imorgon bitti (lör) och går av kl 21.00 på söndag.. Är bara hemma och blunda där emellan nånstans.. *dah* Trevlig helg!

// The Damned

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja det var gott att ta tåget.. =) Och ha roligt åt vissa som åker med.. =)

Stackarn som har en sådan helg

2009-02-08 @ 12:43:06
URL: http://theheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0