10 januari *lördag...*

Igår var vi i jönköping som sagt. Jag, Emma och Maria... Först tog vi en sväng inne på a6 och kollade i affärerna och sedan gick vi vidare till IKEA och sprang runt.. Hittade lite smått och gott där också. Men det var inte någon riktig shopping dag för mig igår, kännde mig så trött, men det var nog för förkylningen tror jag. Sedan åtke vi ut till bankeryd för att lämna av Maria hos hennes syster och så långt var allt okej. Men... När vi skulle hem så skulle vi försöka hitta! Vi köde en bit tillbaka mot jönköping och tog av höger mot riksväg 26 (nissastigen) och fortsatte följde skyltarna. Men efter att vi hade kört en bra bit rätt ut i ingenstans och det började duka upp skyltar där det stod bl.a. trollhättan, tidaholm och falköping så var vi tvungna att ringa Emmas pappa som kan jönköpingstrakterna. Mycket riktigt så var vi åt helvete fel.. Vi köre ju uppåt landet!! Men men, har alltid sagt att jag har lokalsinne som en brödrost!!! Och här har ni beviset ***skäms, och drar något gammalt över mig***

Felkörning som fan!

För övrigt kan jag ju meddela er som sitter och skratta och är allmänt skadelystna att resan tog en och en halv timma längre än beräknat p.g.a väglag och fartkameror på vägen!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi är galna... Det är typ allt jag kan säga om det som hände.. =)

2009-01-10 @ 17:47:05
URL: http://theheart.blogg.se/
Postat av: Maria

Haha inte illa pinkat Per ;) Men jag förvarnade dig att jag inte kunde den vägen :D

2009-01-10 @ 23:39:31
URL: http://miothe.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0