12 januari *julen dansas ut...*

... eller tja, det gör ju det imorgon egentligen, men jag och min arbetskamrat dansade ut den idag på jobbet i alla fall. Man får väl börja plocka undan lite på julsakerna imorgon här hemma. Idag har Emma gjort köttfärssås av lammfärs och det var verkligen gott. Det har du lyckats bra med :-)
Funderar på om man ska gå och träna imorgon lite? Måste ju komma igång med "nyårslöftet" *ler* Men är ju inte så lätt när man har förkylning i kroppen. Men tror att jag känner mig såpass frisk nu så att jag orkar gå dit. Får se hur det känns imorgon när jag vaknar.
Och regnet det bara öser ner... som vanligt! Tråkigt väder. Det vore bättre om det fick vara kallt ett tag till istället för det här blötvädret. Men men, inget att göra något åt...
Ha det bra allesammans!

// The Damnen


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det var gott med maten=)..

2009-01-12 @ 15:49:15
URL: http://heheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0