14 januari *CityGross*

Jag och Emma var i värnamo idag på CityGross och handlade lite. Innan dess hade vi tagit svängen förbi polishuset och förnyat Emmas pass (ifall man får för sig att sesa någonstans) och en liten sväng in på överskottsbolaget. Jag tycker att den affären påminner mycket om rusta. Det finns lite smått och gott av varje typ. CityGross är en affär som jag gillar, eftersom det är så stort utbud där. Köpte en jucepress (OBH Nordica) och har redan testat den, mmm vilken god juice det blev asså.

Julen är utkastad och det mesta är återställt igen. Ska bara storstäda lite med, men det får vara till imorgon. Här ser för jävligt ut med dammråttor, eller änglatofflor som en del kallar dem för. Men skulle i så fall uppskatta om änglarna kunde ta av sig sina tofflor utanför dörren innan de kommer in, och gärna ta dem med sig när de går igen :-)

Vi har varit på Yoga ikväll. Det var faktiskt ganska skoj. Gick bra för att vara första gången, men det blir inte sista gången i alla fall. Nej nu orkar jag inte skriva mer. Ha det gött!!

// The Damned
Vår galna katt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Våran lilla Fiaplutt.. =) Visst, öob påminner lite om rusta men det ändå inte.. Håller med dig, CityGross är en rolig affär.. Finns ju massa där..

2009-01-14 @ 22:11:26
Postat av: Linda

vilken söt katt! :)

2009-02-03 @ 22:50:42
URL: http://linda120.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0