19 januari *Helgen är över*

Många syter för att det är måndag igen men jag jublar *ler* eftersom jag har jobbat hela helgen. Fredag kl 16 - 21, i och för sig inte så farligt. Men lördag och söndag har jag jobbat 7 - 21 och med två timmars uppehåll.. Man blir lite mör efter en sådan helg. Men det är skönt att man har ett jobb att gå till. Fick vara på en annan avdelning så det blev ju lite omväxling och det kan vara skoj ibland.
Idag har det bara varit slappt, tja förrutom ikväll då jag och Emma gick på "step muscle" som det heter. Det var svettigt ska jag säga men oj så skönt. Vi har precis tömt varsin burk makrill :-)

Ha det bra i vintermörkret

// The Damned

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja det var riktigt skönt med ett sådant pass.. Se om man kommer ur sängen imrogon eller om man blir liggandes av träningsverk.. =) LER

2009-01-19 @ 22:40:13
URL: http://theheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0