22 januari *Värk!*

Tjena! Shit vilken träningsvärk man har, och detta sedan i måndags! Sen har man tränat både igår och idag och ska göra det i morgon också. Jag bara undrar hur det kommer att kännas på lördag?! Men då vet man ju i alla fall varför man har ont. Det finns ju dem som har ont och inte vet varför de har det och det är inte lika kul. Men men...
Imorgon ska jag på lönesamtal med chefen *svälj* Men det är ju jag själv som har valt det, och det måste man ju om man vill försöka förhandla till sig bättre lön. Så får väl se hur det går. Hoppas ju på det bästa *ler* Nej nu är jag så trött så är väl bäst att gå och lägga sig snart. God natt på er!

// The Damned

Kommentarer
Postat av: Emma

Eftersom du har träningsvärk så vet du att träningen gör nytta i alla fall.. =) Jag tror jag vet hur vi kommer att känna oss på lördag - totalt fördärvade av träningsvärk.. =) Jag håller tummar4na för dig att du lyckas på lönesamtalet..

2009-01-22 @ 21:53:14
URL: http://theheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0