26 januari

Vädret är tråkigt och mulet. Men det kvittar ju när man ändå ska iväg och jobba *hehe* Ringde till jobbet tidigare för att fråga om morgondagen, och bara för det så fick jag börja två timmar tidigare idag :-/ Men det gör väl inte så mycket. Börjar halv tre istället för halv fem. Lönesamtalet i fredags gick bra :-) Fick förhöjning då chefen var nöjd med min arbetsinsats under det senaste året :-) Imorgon blir det studieresa till borås vill jag minnas, det kan ju vara skoj som lite omväxling. Men nu ska jag snart iväg, ska bara göra mig i ordning och slappa lite först...
Ha det bekvämt :-)

// The Damned

Kommentarer
Postat av: Emma

Kul när chefen är nöjd med en och när det syns i lönebrevet..

Alltid rolgt med omväxling..

2009-01-26 @ 13:40:00
URL: http://theheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0