8 januari *ledigt*

Kom hem för inte så länge sedan från jobbet. Nu har jag ledigt fredag, lördag och söndag! Gött asså... Halt är det ute också, jag höll på att halka och slå ihjäl mig på parkeringen på jobbet. Det var likadant förra året: På parkeringen på jobbet. Den gången höll jag på att slå ihjäl mig på en backspegel. Väldigt komiskt! Nu ska jag och Emma snart iväg till Maria.. Hon slutar snart jobbet, så ska vi tjata lite och umgås med henne. Nästa helg är det dags att knega igen, så får försöka vila upp mig ordentligt nu innan :-)
Ha det bra allesammans!

// The Damned

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan tänka mig hur det ser hur när du är på väg att hala.. =)

2009-01-08 @ 23:03:51
URL: http://theheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0