11 mars *Teckniska hjälpmedel*

Idag har jag och några av mina kollegor varit i jönköping på mässa om teckniska hjälpmedel. Att gå runt och kolla på sådana saker var ganska intressant. Man får en hel del idéer som man kan ta med sig hem till arbetsplatsen. Det slutade med att vi hade packat på oss ett halvt bibliotek av kataloger, brochyrer och bråte som vi konkade runt på. Dessutom hade jag plockat fickorna fulla av pennor och annat smått och gott. Pennor är jag duktig på att sno med mig :-) Men själva föreläsningarna var inte så skojiga. Förs kom vi in i ett litet, varm och trångt rum, fullt av folk. Det tog typ bara fem minuter sedan var allt syre slut därinne och jag mer eller mindre sov mig igenom föreläsningen. Ämnet var ju inte heller det intressantaste: Lagar och paragrafer som rör teckniska hjälpmedel. Sen var det en timmas föreläsning om antidicubitusmadrasser, sov även denna gång och en tredje timma med föreläsning som jag inte ens minns vad den handlade om.. Hmm.. Nej, då var det mycket roligare när man själv fick gå runt och kolla på sakerna.
Ikväll har det tränats.. Det var så konstigt, jag tränade så svetten rann och det luktade faan cayennpeppar i armhålorna! Jag fattar det inte... Men men... På fredag ska jag och Emma utmana oss själva: Vi ska gå på cykel spinn.. haha.. svettigt värre...

// The Damned

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är inte lätt med dessa föreläsningar som är så himla tråkiga.. Borde bara finnas roliga sådanna.. Men men.. Ja det är alltid roligt att plocka tll sig saker på mässor och liknande..

2009-03-11 @ 22:15:11
Postat av: Emma

Det senaste var av mig

2009-03-11 @ 22:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0