23 mars *Kalas*

Jaha, då har man jobbat helgen. Började i fredags kl 14.00 - 21.00 sedan lördag 7.00 - 21.00 (ja, du läste rätt) och likadant på söndagen. Alla dagar jobbade jag med vikarie som vanligt så att jag fick ta ansvar för det mesta,, Men det gick väl bra.. Så idag är jag ledig! Eller tja, ledig och ledig. Började arbeta här hemma istället. Vid tiotiden satte jag och Emma igång här. Emma började göra smörgåstårta och jag städade hela lägenheten (damsög, dammade och svabbade golven). Sedan hjälptes vi åt lite med tårtan. Bröden bakade vi själva och när vi ändå var i farten så slängde vi ihop några frallor :-) mums... sen har vi diskat, tvättat varit ute med återvinningen och fejat och levt som stollar här.. Kl tre på eftermiddagen lade jag mig ner och vila på soffan.. Somnade stenhårt i en timma och sedan väkte Emma mig och jag fatte typ ingenting. Var helt väck i skallen... Haha... Så, varför gjorde vi så mycket stohej idag? Jo för vi firade Emmas födelsedag och vid femtiden så kom första gästen med två små barn och efter en halvtimma såg det ut som om vi inte hade städat här på evigheter *haha* och senare kom mina föräldrar... Resten av gästerna lämnade återbud... :-( Nu är jag så trött att jag vet inte vad jag skriver om längre.... God natt!!!

// The Damned

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jobb hela tiden.. Det tar aldrig slut.. Tyvärr. Och lättare blir det inte om man jobbar med vikarie..

2009-03-23 @ 21:48:22
Postat av: Emma

Jobb hela tiden. Det tar aldrig slut.. =) Och lättare blir det ju inte när man jobbar med vikarie

2009-03-23 @ 21:49:48
Postat av: Emma

Och den kommentaren var från mig ja.

2009-03-23 @ 21:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0