5 mars

O, shit! Här var det länge sedan man skrev asså. Det är ju det att man har så mycket att göra så man tänker inte på att skriva här. Men det har väl inte hänt sådär jätte mycket på sistone. Den stora besvukelsen var att SGK-festen blev inställd! Fy fan va besviken jag blev på det. Här har man gått och tagit semester, bytt turer med folk och förberett sig allmänt på detta skojiga skom skall ske, och så kommer det fram, några dagar innan, att det är för få som har anmält sig till festen. Dah, först hade jag tänkt att supa mig aspackad i lördags och sedan dra något gammalt över mig bara för att... Men det blev ullared istället, haha! Emmas pappa var också med. Det blev ju en del handlat. Jag har tänkt på en sak: Att när man är i ullared/ge-kås så handlar man väldigt mycket saker på impuls. Även om man har planerat att köpa dittan och dattan så kommer man ut med varor för över tusen spänn som är oplanerade.. Hmm, skumt fenomen det där haha! Men men, nu ska man snart iväg och träna lite, trodde inte att det skulle bli något av det för det var fullbokat, men några hade väl avbokat sig så det fanns platser kvar idag :-) Måste baka bröd med! Tycker inte om det där köpebrödet riktigt, vill ha "rediga doningar" haha.. Shit, måste dra nu.. Adjö...

// The Damned!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja det blev en riktig besvikelse.. Men sånt är väl livet på en taggtråd.. Nu ehöver inte du baka bröd på ett tag för idag bakade jag bröd.. =)

2009-03-06 @ 22:05:29
Postat av: Maria

Brööööööööööl!!!

2009-03-08 @ 22:38:04
URL: http://miothe.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0