19 maj

Dags att skriva en rad eller två... Har väl inte hänt mycket egentligen. Igår var vi på barnkalas, min brorson fyllde tre år.. Hehe, det var liv i luckan där uppe, men ändå inte så mycket som vanligt då han var lite förkyld. Vi hade bland annat köpt en keps med en hjullastare på och på baksidan stod det "Hjullastarförare" eller något i den stilen. Han är intresserad av allt som rör traktorer, stora maskiner och flygplan mm..

Har länge funderat på om jag skulle söka tjänsten på avdelning tre på Solbacka där jag jobbar. Mitt vikariat tar ju slut nu i slutet av månaden och då får jag gå ner till 1:an där min ordinarie tjänst är. Men vill ju helst vara kvar på 3:an där jag trivs så bra.. Dessutom är det bra helgen där: Två delade turer istället för en extra inhoppare på en "ledig" helg... Har missuppfattat lite vad gäller min tjänst på 1:an.. Trodde den var 79% men den var visst 74% och det är ju den tjänst som är på 3:an med.. Så varför inte söka? Igår kväll satt jag och diktade ihop en ansökan som jag ska lämna in idag. Sen är det bara att vänta. Den tjänsten tillsätts i oktober tror jag det var.. Så jag får ju lov att jobba på 1:an ett tag i vilket fall som helst. Men det gör ju inget :-) Nej nu ska vi snart äta här så jag får väl gå ut och hjälpa Emma så hon inte eldar upp köket *hehe* Får väl stryk när hon läser detta :-D

// The Damned

Kommentarer
Postat av: Emma

För det första så kan jag ju lova att du inte ska få stryk.. =) Hatar ju sånt.. För det andra så eldar jag inte upp köket eftersom jag är så duktig.. =)=)=)

2009-05-19 @ 13:26:43
Postat av: Maria

wahahahahaaaaa :D

2009-05-22 @ 01:11:07
URL: http://miothe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0