4 maj *Sköna maj!*

Det är helt underbart nu när det har blivit så fint väder. Det är varmt och skönt.. Alldeles lagom. Idag är det i och för sig lite kallare men det gör inget. Lite regn har det visst varit med men det behövs... Önskar bara att det kunde stanna upp lite nu så att det inte går för fort.
Har precis jobbat helgen. Det har minsann varit en tuff helg: Massa skitgöra *ler* men så kan det vara. Fia (katten) springer runt som en stolle som vanligt. haha... Jag och Emma sitter här och är rastlösa. Är samtidigt väldigt trött efter helgen och dess slit.. Emma har väl slitit på sitt vis här hemma i lägenheten. Gått och slitit ut golvet.Haha!!!! Nej nu tror jag inte att jag vill sitta här och skriva mer.. Orka! Hej då!

Här är några naturbilder som jag tagit hos mina föräldrar:
  
Taget ute i VickelsboTaget ute i VickelsboTaget ute i VickelsboTaget ute i VickelsboTaget ute i VickelsboTaget ute i Vickelsbo

// The Damned!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0