4 demeber 2012 *Juletid*

. : . * : . * Jul, jul . * : strålande jul * . : * : .
. : . * : . * Glans över vita skogar * . * : . .

Nu sitter man ensam i kåken här... Emma har stuckit iväg till Ullared... IGEN! För fan! Men hon skulle ju köpa julklapp åt mig så det är förlåtet denna gång :-p
Äntligen har det kommit lite snö. Skottade gången två gånger igår kväll utan synbar effekt... Men men så är det. Ska ut och göra ett nytt försök senare. En del blir ju hysteriska av att det har snöat och första flingan hinner inte nå marken innan folk skriker sig hesa om hur jävligt det är och som varenda vinter tidigare blir det chockerande reaktioner på det vita pulvret från ovan precis som om man aldrig tidigare hade varit med om en vinter med snö. Herre Gud, get used to it för satan, vi bor ju i Norden!

Julpyntat har vi gjort och det blev lite tidigare i år eftersom jag arbetade den första advent. Emma ville bestämt pynta på söndagen men jag hade ingen lust att gå upp kl 14.00 för att kunna vara med i julstöket. Därför fick det bli redan på onsdagen innan advent, så jag fick min vilja igenom :-D

Jobbhelgen är avslutad så nu är det lite återhämtning, sen kör jag två nätter till denna vecka sen tar jag helgen och då blir det eventuellt pepparkaksbak och lite lussebulle-bak.

Ha det soft i signad juletid allesammans :-)

// The Damned


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0