10 oktober 2012 *Långledig*

Onsdag idag och jag går av för långledighet. 9 dagars ledigt :-) Men har en del inplanerat som ska göras.
Imorgon får vi hem vår nya kyl, frys och spis. Var tvungna att skaffa nytt eftersom den gamla skiten är från 80-talet och drar massa ström och är allmänt piss-kass. Men imorgonm blir det nytt och fräscht!
Sen på fredag sticker jag upp till Fållinge och hämta min brorson (Elias) för han ska sova över. Så vi ska ha lite mys pys på kvällen :-) Brorsan och hans fru ska iväg på lite skojigheter i helgen nämligen... det unnar jag dem!
Sen på lördag var det meningen att vi skulle till Hällekis. Men jag blir hemma för jag ska jobba extra i vårdlaget natten mellan lördag och söndag! Tjohoo! Lite extra jobb är alltid välkommet. Så Emma får åka själv, men det ska nog gå bra.
Sen är det ju gårdstädning på lördagen också... Blir en massa att göra. Sen kommer det väl med all sannolikhet regna med, bara för att det ska vara jävligt. Men men... Sen händer det en del till veckan också men orka gå händelserna i förväg... återkommer om det sen. Ha det så bra allesammans!

// The Damned
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0