13 oktober *förkyld igen*

Jaha, då var det dags igen för förkylning. Har hostat som en idiot inatt och näsan rinner som ett jävla vattenfall. Har snutit mig en miljard gånger så att jag har tredje gradens brännskador i hela plytet för fan! Hostmedicin, nässpray, Ipren och resten av Apoteket har intagits utan större effekt. Jävla skit!
Aja, ska inte klaga det går nog över. En sömnlös natt överlever man väl alltid. Igår hade jag min brorson, Elias, på besök ett par timmar. Vi byggde torn, lekte med katterna, spelade Wii och kollade på film :-) sen körde jag hem honom på kvällen så jag fick träffa Maria och Michaela en sväng. Brorsan och svägerskan är ju i Tyskland över helgen.
Städ-dag idag på området här, men jag får nog hoppa det denna gång med tanke på förkylningen. Måste försöka kurera mig tills ikväll så jag kan jobba... och SOVA för fasen måste jag ju göra! Har suttit i soffan inatt och glott... Nu vaknar strax Emma, så får väl masa ut röven i köket och slå på kaffe.

Ha det bra allesammans!

// The Damned
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0