16 oktober 2012 *Hmmm*

Nu äntligen börjar förkylningen att släppa.. Gött! Nu ska jag bara till hälsokosten och köpa vitaminer så att man förhoppningsvis får lite starkare immunförsvar till den annalkande vintern.
I lördagsnatt var jag ju i vårdlaget och arbetade :-) Det var roligt, även om man är som ett blåbär. Alltid skoj att få jobba extra. Söndagen fick bli lugn, för då var jag så jäkla trött.
Igår, måndags, var jag, Linda och Lillemor hos Nettan och kollade på film. Det var trevligt. Hoppas att det blir snart igen... och idag var det möte på jobbet, några konsulter som ska leda arbetsplatsen i rätt riktning kan man väl säga. Nähe, om man skulle fixa till lite käk. Idag får det bli kött! Mmm... Kött!

// The Damned

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0