3 oktober 2012 *Återuppta bloggen*

Tjena!
Det är några år sedan man skrev här. Jag tänkte att det var dags att återuppta bloggandet. Satt nyss här och läste gamla inlägg och skrattade åt mina egna skriverier, haha... Dålig humor jag vet. Men kul att kunna gå tillbaka och se vad man hittat på för dumheter.
Senast jag skrev var nog 2009, så orka sammanfatta typ tre år *suck* så det bästa är väl att börja skriva från idag och frammåt. Fast i bloggen ser det ut som tre års tomrum. Fast det har hänt så mycket, flytt, arbtete, familj, vänner etc...

Just idag har det ju inte hänt så mycket. Väntar på att klockan ska gå så att man kan åka till jobbet. Hushållsasistenten är utlånad till Becka för hon ska baka och greja så mjölet yr. Sen ska hon låna plåtar, pärlsocker, stolar och fan och hans moster. Du lånar ju halva mitt liv tant :-p
Blir så trött av detta väder som bara är regnigt och mulet, visst det hör hösten till men när det har varit höst sedan i våras så har man väl rätt och gnälla, skälla och gnöla en stund...
Har beställt ny kyl, frys och spis. Kommer hemlevererat torsdag nästa vecka. Så satans snyggt med rostfritt stål. Passar bra till skåpsluckorna som vi nyligen målat i ljusgrå nyans. Sen när köket är klart ska vi ge oss på nästa rum... Får se vilket det blir...
Detta får bli slutet av nyöppnandet av bloggen.. eller nått sånt. Kom ihåg att Gud straffar inte den som handlar utifrån sitt hjärta... är inte kristen men det lät ju jävligt bra! Tack och hej! Auf Wiedersehen!

// The Damned

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0