31 oktober 2012 *Mörkt*

Klockan är tillbakavriden en timma viket gör kvällarna ännu mörkare, men morgonarna blir lite ljusare igen, åtminstone tillfälligt. Vinterdäcken har vi släng på i helgen så nu kan man köra som en dåre igen... not... Och skrapa rutorna på bilen som är min favoritsyssla under vinterhalvåret :-/ Ironisk igen
 
I helgen hade jag och Emma hennes brorsbarn på besök, Michelle och Antonia. De sov över från fredag till söndag. På lördagen var vi på värnamo marknad och gick runt och kollade läget lite, blev väl en och annan lott och lite godis... Så ser väl en vanlig marknad ut antar jag :-) McDonalds och City Gross som avslutning... Mmm Hamburgare :-p
Här hemma har vi glott på TV och flickorna har spelat piano så att klaviaturen glödde och strängarna vibrerade in i nästa vecka :-) Sen hann vi med ett besök hos Emma och Pierre på kvällen, där vi satt och pratade lite skit. Trevlisch! Becka hade också kröpit ur sitt på när vi gick hem så vi sa hej till henne också.
Nu är jag långledig så in i helvete... Så nu ska jag göra ingenting för det har jag inte hunnit med att göra på länge, typ.
Köss och hej!

// The Damned
 

 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jaha.... ska du uppdatera snart eller ;)
Har ju till och med bokmärkt denna fantastiska blogg :) kom igen nu... :)

2012-11-14 @ 12:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0