5 oktober 2012 *Fullspäckat*

Började redan kl 16.00 när jag vaknade. Ja, jag jobbar natt så därför jag sover så länge så du inte tror att jag är sjusovare och sover bort hela livet. I alla fall så fick jag bråttom för jag skulle ju hinna med duscha och sen laga mat åt mig och tanten för kl 18.30 skulle jag på styrelsemöte. Konstigt att det mötet numera alltid ska infalla samtidigt som jag ska iväg och jobba sen? Tråkigt att behöva resa på röven mitt i mötet och ursäkta sig varje gång... Aja, tur man har Grann-Emma att fråga vad som framgick på mötet :-)
Nu har jag i alla fall tagit helgen... så skönt att ingenting göra... men vad jag bedrog mig själv. Det händer en del skoj i helgen är det tänkt. Nu ikväll ska vi nog bort till Becka & Jonas på mellangården och grattulera lilla Oliver som fyller 1 år idag :-) Stora killen! Sen imorgon blir det mer bäbis-besök. Men då åker vi lite längre, till Hällekis (ligger typ vid Vänern) och hälsa på Patrik (Emmas brorsa) och Emelie och deras lilla dotter som inte är många dagar gammal. Så fin :-) Att jag kommer att sova som en gris i bilen dit upp.. Måste ju upp i ottan imorgon (allt före kl 09.00 är "ottan" för mig) Hoppas jag slipper köra bara *hihi* är så tråkigt så.
Jaha, och på söndag blir det nog eventuellt att sticka ner till Halmstad en sväng och hälsa på min brorsa. Har inte varit där på... jag vete fan nä vi var där sist. Så nu är det banne mej dags! Ska även försöka göra en plommonparfait i helgen om man har en lucka någonstans i agendan... Får se om det hinns med.
Som sagt, fullspäckat i helgen! Jag ska nog slippa bli rastlös denna gång också. Ha det gott allesammans!

// The Damned

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0