31 december 2019 *Gott Nytt År*

 
Sitter på jobbet den sista dagen (Eller natten?) på året. Det är tyst och stilla i huset och jag läser "Den metabola pandemin" av Lars Bern. Den har legat på hyllan ett längre tag men nu kände jag att jag blev sugen på att återuppta läsandet. Mycket bra, men också skrämmande bok.
 
Jag fick ett ryck här på jobbet att plocka fram lite pennförarskills (vilket bra ord, va?) och skriva och rita en liten nyårshälsning. Jag ritade en av mina favoritkaraktärer ur den tecknade världen; Tom. Jag tycker alltid så synd om honom för han åker jämt på däng av en liten envis mus och ibland av en stor drägglande hund.
 
Jag har ju redan önskat alla ett gott nytt decennium i föregående inlägg, så jag nöjer väl mig med att önska er en riktigt trevlig nyårsafton i alla fall. Ta det lugnt med alkohol, raketer, trafik och annat!
 
//The Damned

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0